Silent reader

Monday, January 30, 2012

Tolong Daku Cari Barangku ,,Tolong !

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
mintak maaf ,kami bukan penyanyi berbayar
yer semua ..maaf maaf ..
hehehhehehhehehhehhehehhe .
i really love photo pada hari morning ..
*aduhh ayat aku.bedal ! *
dengan tajuk seakan menunjukkan kepuitisan aku,
aku harap tajuk itu sampai ke MATA korang ..
abaikan dewi remaja tahun 2020 ini .
pehhh,kemain perasan ..hehhehehhe
dengan berat hati setelah aku menahannya berhari hari,
kini aku luahkan  ..
barang penting dalam hidup aku telah HILANG !
HILANG !
H I L A N G ! !
H
I
L
A
N
G
barang aku hilang !
barang yang penting dalam kehidupan telah mengilangkan
diri sejak beberapa hari yang lalu .
adakah die merajuk ??
kemana dikau meghilang ..
sudah puas aku mengemas mejaku,
mengemas biliku ,
mencarimu di merata celah celah bilik ,
tetap tidak kujumpai ..
tolong laa kembali kepada diriku .
aku amat memerlukan mu :(
fara mintak jasa baik korang doakan semoga barang
penting fara ni dijumpai .
amin ..



p/s : barang itu ialah
WAYAR CAS CAMERA AKU !
battery dah low ..
camera dah sunyi tak boleh pakai sebab
tak de batery !waaaaa :(
rabu ni ada majlis kat sekolah ..
:(

1 comment:

Awie Omar said...

harap Fara dapat jumpe semula charger tu