Silent reader

Wednesday, February 01, 2012

Jasamu dikenang,sentiasa Disayang !

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
salam hari rabu,salam pakai baju unit beruniform
semua bagi yang masih bersekolah ..
salam hari bekerja bagi korang yang bekerja ..
pehhh,kali ni punya entry ni sangat sangat teruja fara nak tulis ..
fara berharap kalaulaa die baca blog aku ni .
pehhh,terharu sehhh ..
baca sampai habis,anda akan taw siapa yang saya 
MAKSUDKAN ! hehhee
hari ni bertarikh 1 februari 2012 .
tarikh sedih bagi diriku ..
kehilangan sesorang yang amat bermakna dalam diriku
sepanjang aku bersekolah di SMKL .
mengenaliNYA sewaktu aku berada di tingkatan 2 .
sangat kecil waktu itu kan ??
dari kecil sehingga laa aku kini berada di tingkatan
6 ATAS,usia yang meningkat ini aku masih
berada dengannya ..
ttbe aku teringat sewaktu aku dan kawanku,diedie 
memberanikan diri bertemu dengannya untuk 
memohon agar aku dan kawan-kawan menari aku
dapat ditempatkan di bilik muzik bagi membuat
latihan zapin ..
hanya dengan sedikit bicara tanpa perlu terlalu formal
untuk berurusan dengannya,die membenarkan kami
untuk membuat latihan di situ ..
alhamdulilah,sepanjang beliau bersama kami,
belum pernah lagi aku dan ahli kumpulanku
mengecewakannya .kami pasti akan pulang dengan
membawa berita kejayaan ..terima kasih !
kini,beliau telah dinaikkan pangkat dan telah
ditempatkan di pejabat pelajaran kota tinggi .
sebak,pilu,sedih merangkap jiwa ku saat 
majlis perpisahannya tadi .
oke stop !feeling laa pulakk ..
serius fara sedih sebab kehilangan orang yang paling
berpengaruh di SMKL iaitu 
PENGETUA SMKL, En.Md Din Bin Hussien .
beliau ialah my ex pengetua oke !
die sangat baik dan die baik !SANGAT BAIK ..
beliau telah banyak melakukan pembaharuan terhadap
sekolah LAKSAMANA ini .
tadi pihak sekolah telah mengadakan 
majlis perpisahan untuk beliau ..
ramai cikgu-cikgu yg bawak camera bagi memastikan
mereka semua dapat mengambil gambar kenang
kenangan dengan En.Md Din .
macam biasa laa,fara sediakan sedikit gambar 
gambar yang boleh korang lihat sepanjang majlis ini diadakan.

banner untuk majlis pagi tadi ..
 
terima kasih kerana memberikan peluang kepada
kami pelajar Pra Universiti (2011/2012) untuk
memiliki baju batik dan baju korporat tersendiri.
terima kasih cikgu !
cikgu sulor antara cikgu yang paling
sedih pada majlis kali ini .
malah,kesemua guru dan anak-anak murid turut
ada yang berasa sedih atas pemergian tuan pengetua kita .
cikgu,jangan lupakan kami di sini .
doakan kejayaan sekolah kami ye cikgu .
kami sayang cikgu !!!
kalaulaa pengetua baca belog aku..haihh :(



p/s : aku dan kawan2 sempat brgambar dengan
kereta mewah yang dinaiki pengetua tadi .
hehhehehehhehhehehe
woot woot ..hehehe :D

 

5 comments:

Scyha Lutfi said...

peh sedih gle..thanx ckgu ;(

susulemakmanis said...

wah..mesti die baik orgnyer kan..btw,dah folow u

Farah Azurah said...

scyha : memang sebak tadi kat perhimpunan semua pelajar :(

Farah Azurah said...

susulemakmanis : die memg baik orgnya..fara dh lame follow awak :)

Awie Omar said...

budi baik sentiasa akan dikenang. InsyaAllah.