Silent reader

Friday, February 03, 2012

Barang Sekolah Aku Yang Paling Meletup Tahun 2012

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
aku harap ayat di atas ni bukan sekadar tulisan .
tetapi perkataan salam yang wajib korang jawab .
pehhh mule mule dah mukadimah serius ..
oke oke,fara tak serius daa.hehee ^^
tengok tajuk aku ??
bajek barang sekolah aku meletup habis laa tuee ..
voucher belum dapat,pehal ttbe barang sekolah
sampai nak yang meletup meletup bagai ..
(penh x makan gula2 yg bila masuk mulut
die meletup letup..??aku suka gula2 tuee )
semalam rase hati sajer nak upload gambar barang sekolah
aku yang konon mendapat liputan ramai ..
KONON !
KONON ! ~
Korang jangan confius ..
ini bukan barang sekolah aku yerr ..
tapi aku kalau pergi sekolah pakai cam gini,
mau anai-anai,nyamuk,semut semua
lari tengok aku sebab dorang ingat cermin mata aku
ni boleh tembus untuk tengok bende bende kecil !
pehhhh !
ni aku nak tunjuk objek ap yang sangat mendapat
tempat di mata kawan-kawan aku ..
taraaaaa :D
yang paling dapat tempat tertinggi
YANG BISKUT tuee ..
amacm ??ad macam budak SENI x barang sekolah aku ?
hahahahhahahahahhaha :D
maaf terover :)
semalam fara sajer ah upload kat wall photo 
dan tnye mereka mereka semua ini apa,
yang brwrne pink dengan mudah dorang bagi jawapn .
tapi yang biskut,semua jawapan salah ..
haaa,so sekarang korang ada tugas ..
JAWAB SOALAN fara ..
bagitaw fara ini bnde ap ??
kalau kedua-dua jawapn korang betul,fara akan 
FOLLOW BELOG korang ..
BEST kan ??tapi yang penting kena dua dua
jawapan betul .kalau salah salah satu,
kirannya tidak laa yerr :)
SELAMAT MENCUBA !
^_^


7 comments:

~::Qie Shea Haris::~ said...

waaa,,, cemin mata itu sgt besar dan patung kecik tu sgt comel :') suka!

Farah Azurah said...

Qie : hahahhaa..xnk jawab ker soalan tue..hehe :D

@ Syima Raaif @ said...

kotak pnsil n gam..yeke hehehe ntah la tak jelas..

Farah Azurah said...

syima : salah laa syima jwpn awak .. :D

[ wanni ] said...

apa dia ek? buku nota ke??

jom join contest ni~ http://humblekindlovely.blogspot.com/2012/02/contest-kata-kunci-strawberi.html

Farah Azurah said...

salah jugak.. :D

Awie Omar said...

Key chain ngan shapener. rasenye la.