Silent reader

Friday, January 06, 2012

Tidur Lewat Lewat Lewat ..Bila Nak Awal ni ??

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
jadual untuk tahun baru dah siap ..
jadual untuk main ternet ni ..
hehhehehhehehhehehhehe ..
so kalau korang nak tengok fara update cerita mungkin
hujung minggu sahaja ..
kalau dalam waktu sekolah,mungkin update bila perlu sahaja.
*pehal semua sahaja di hujung ayat??*
 ngeh ngeh ngeh ..
hei kita baru 3 hari sekolah dah cuti ..
syok wehhhh !!
fara masih belum dapat tidur di waktu
yang awal akibat kecutian dahulu ..
balik kerja,makan,mandi,mesej encikmasadepan bla bla bla
tidur dalam kol 1 atau paling awal 12 ..
see !
bukan gaya hidup yang sihat ..
now tidur lewat sebab siapakn semua nota
yang banyak gila kena buat ..
huh !
menurut mereka yang berpengalaman,belajar di awal 
pagi seperti pukul 3-4 pagi 
adalah waktu yang paling IDEAL untuk belajr ..
kan ??
TAPI ,,
macam mane nak bangun awal pagi kalau tidur pon
dah lewat ??ngehh ngeh ngeh ..
satu masalah yang fara dapat kesan kenapa
fara tidur lewat selain daripada
kena siapkan semua kerja sekolah ialah :
TIDUR BILA BALIK SEKOLAH !
fara dah buat kajian .
fara sudah selidik .
fara sudah buat pemerhatian .*kau tgh tidur kan*
bila mata ini melambai-lambai kepada
tilam,bantal,bear comel encikmasadepan,
DI WAKTU PETANG,
comform malam tak boleh tidur ..
pehal hah ??
adakah korang juga mengalami macam fara ??
ker fara jer yg sakit cegini ..
hehehhehehehehehhehehhe ..
so dari saat itu fara JARANG SEKALI tidur petang ..
sebab fara xnak malam tidur lewat ..
arrr !!
fara sudahi entry ini dengan ucapan
SELAMAT MALAM !!
^_^

2 comments:

PinQib said...

rancang masa dengan baik.. cheh.. saya pun jenis tido lewat, nak nasihat3.. kite sendiri x betul.. muahahaha ^^

PinQib said...

rancang masa dengan baik.. cheh.. saya pun jenis tido lewat, nak nasihat3.. kite sendiri x betul.. muahahaha ^^