Silent reader

Tuesday, May 01, 2012

Sudah Jumpa Mei Mei

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
gaya penulisanku tidak sehebat Hanis Zalikha,
tidak sehebat ben Ashaari, jauh sekali dari Cik Epal ..
ini cik farahazurah yang rasanya macam makin
menyepi sahaja .. yaa yaa yaa ..
aku perasan,aku kurang update belog sejak bulan-bulan ni..
kenapa ??
maaf laa kawan-kawan,jadual waktu aku agak padat ..
aku terpaksa mengetepikan dunia belog aku ..
 lalu faktor kurang fokus ketika mengupdate belog ..
contoh : ketika ngah syok2 tulis,aku sibuk update kat twitter,
sibuk baca belog cik epal,kak yuyu zulaikha ..
kesimpulan : akhirnya aku tekan butang sign out sebab rasa 
macam dah tak taw nak tulis ap ..itulaa aku !
tapi aku sangat bersyukur sebab masih ada 
mereka-mereka di luar sana yang ingin mengikut belog 
aku ini ..terima kasih taw !
orang-orang yang macam ini laa membakar semangat aku 
untuk tidak melupakan belog aku ..
blog aku mungkin lebih kepada belog peribadi,
tetapi adakalanya korang juga boleh dapatkan info di sini ..
boleh tengok gambar banyak-banyak ..
ye tidak ? hehe :D
adakalanya boleh baca kisah cinta di sini ..
uuueeeee ^^
jumaat ni fara dah mule start exam kawan ..
doakan fara boleh semua ?? ^^


p/s : bulan Mei sudah tiba,berdebar laa macam ni !

 

No comments: