Silent reader

Sunday, April 22, 2012

Aku Suka Baca Kisah Cinta

Assalamualaikum ..
wahhh,hari ni aku rasa nak update jugak belog ..
rasa nak update selepas aku tengok kisah cinta ..
 ni semua gara-gara 7 Petala CINTA ..
jujur aku katakan ,aku kerap mengulang tayang
filem tuu di tv rumah aku ..
haaaaaaaaaaaa :D
aku ni kan seorang pecinta ,yupp...
 cinta datangnya dari hati ..
cinta sesuatu yang indah,luas dan mampu dirasai
oleh semua orang ..
kisah cinta juga melibatkan sesuatu yang luas .
ianya tidak terhad kpada cinta sesama manusia sahaja,
tetapi kepada Allah juga.
aku gemar membuka laman web iluvislam.com 
dan kemudian aku baca bahgian remaja dan cinta ..
banyak artikel artikel menarik yang boleh aku baca ..
kadang kala,aku jadikan ianya sebagai penambah ilmu
dalam hidup .. 
kalau korang tak kerja tuu,baca laa artikel-artikel
yang disediakn disini ..
semua kisah cinta di sini amat menarik yee :)
malah bukan kisah cinta sahaja,banyak lagi ilmu
lain yang korang boleh baca ..
weeeeaaaaaaa :D
 

1 comment:

aizuddin said...

entry ala2 cinta?
hehe

new hupdate>>

http://cintailmu89.blogspot.com/2012/04/jodoh-kenalah-cari-yang-cun.html