Silent reader

Sunday, January 12, 2014

Memperkenalkan gadis digelar HOUSEMATE

Assalamualaikum ..
final is over !!! ya allah suka nye hati tidak terkata ,.
ini laa pertama kali aku merasakan kebebasan untuk bangun menghadap
runningman sahaja .. hahaha, sungguh obvious di situ ..

alhamdulilah final berjalan dengan lancar ..
mak selalu pesan "jawab exam betul-betul,kalau lupa banyakkan selawat"

itu memang pesanan daripada aku UPSR sampai laa ke degree ni..
bersyukur sangat masih ada mak yang boleh bagi nasihat ,
walaupon jauh tapi sentiasa terasa dekat sebab hari-hari kerja
aku call mak sahaja .. kredit aku jujurnye habis untuk call family aku jaa..
sekarang ni lagi laa, toup rm5 pon masih boleh bertahan sampai 3/4 hari ..

maklum laa kan .. :D
menjalani kehidupan di kolej kenanga , that so ohsem !
di sini laa aku rasa aku kerap berjogging ..
kalau kat rumah dulu errr rasa memang malas aku nak berjogging..
and peneman jogging aku sudah tentu warga housemate kesayangan..
yeah !!


semua housemate aku memiliki kecantikkan tersendiri ..
cewahhhh .. so let start one by one ,, 

cantik-cantik kan ?? okay mulekan daripada yang no 1..
1 = Nur izati from selangor,she too cute,sangat suke telo pipi die,,comel ! (1994)
2 = Marisa from kelantan, we call her Datin sebab die sgt busy memanjang (1993)
3 = Ahlami from selangor.sangat pemalu and sopan santun.. ahaks ! (1994)
4 = Halimah from sabah, aku rasa die paling jujur bila bagi pandangan tentg kami (1993)
5 = Ummu from Johor,die segala 'mate' untuk aku & she our chef ! (1993)
6= Wendi from sabah , sangat rajin and paling suka bergaya,koreans (1994)

7= Siti Fatimah from N.sembilan, driver kami bila berjalan (1993)
8 = Amalina from Sarawak, the cutest,the smallest but have a lot of energy! insya allah dekan budak ni..hehe XD (1994)

9= Liyana from sabah , die cantik and paling gojes dan rumah (1994)
10 = farah azurah from johor suara petir AND siapa nak lawan ? haha,suara edisi terhad ! hahha XD (1993)




haaa, mata korang cukup tak dicucikan dengan wajah-wajah aweks..
cewahhh , korang hanya mampu melihat sahaja kay..

so far alhamdulilah , budak rumah sangat memahami diri masing2..
masalah tu biasa laa,mana-mana ada prob but
all of us handle properlly and alhamdulilah kami semakin rapat.

malah kami lebih gemar menghabiskan masa bersama , tak tipu ni !!
kadang-kadang masalah yang datang tu buat kita mengenali diri seseorang..

kan ?? insya allah kami 10 orang ni semua akan ditauliahkan menjadi
pegawai kadet dan semoga kami semua dipermudahkan untuk itu..
semoga kita semua juga berjaya dalam pelajaran and itu adalah
misi utama kita semasa menjejakkan kaki di UNIMAS ini..
insya allah kejayaan hampir dan dekat dengan diri kita semua..
amin !! love u alls :D









1 comment:

Anonymous said...

kau 10 orang jee ke nak tauliah ??? 86 ag ???