Silent reader

Friday, January 17, 2014

2014 Masa Untuk Berblogging Semula

Assalamualaikum ,,
menulis blog di pagi jumaat bersama biskut Oreo di tepi + susu nespray cergas
yang menjadi menu breakfast untuk pagi ni ..
alhamdulilah pagi ni bersemangat sikit nak mulakan kehidupan ..
alhamdulilah again and thnks a lot to ALLAH S.W.T berikan nyawa kepadaku
untuk hari ni .. semoga kehidupan aku lebih diberkati setiap hari, amin !

perkara biasa yang berlaku dalam kepala otak aku bila sign in account blog .
sebelum sign in tu rasa macam banyak betul nak kongsi ,
sebelum tidur dah berangan-angan bak tuan puteri yang esok nak tulis itu ini.
bila tiba masa dihadapan lappy kesayangan bergelar Mr Handsome ,
glupp diam seribu bahasa.. ini laa farahazurah ,, LOL
TAPI aku tak rasa perasaan ini wujud kat aku sorang  rasanya semua
blogger mengalami sindrom yang sama .. muwehehehe XD

ini sindrom kesukaan aku !! ambik gambar tayang gigi XD
cita-cita nak jadi model iklan Darlie tapi muka comel sangat
so dia kata aku tak sesuai jadi model .. haha XD
itu yang belakang muka adik + manusia paling comel ,
mohd farid bin abdul gani from terengganu !! (abe baju merah)
why i mention him because semalam dia cakap dengan aku lepas
ni tulis laa pulak cerita pasal dia .. haa ni sekarang aku dah cerita ,
so please belanja aku nasi goreng USA kat cafe okeng .. hehe
gambar ni diambil time aku dan skuad-skuad bermain boling ,.
ni laa bestnya UNIMAS , dalam kawasan universiti aku ada kolam renang ,
padang golf , and tempat boling .. heaven sangat-sangat and tak laa tiap
kali aku balik johor ngidam nak main boling.
actually aku ni bukan pro main boling pon tapi aku suka ..
sebab setiap kali aku baling bola tu aku rasa hilang segala stress aku..
itu cara aku laa hilangkan segala penat or stress aku XD


yang ini geng planning & ansos
(planning development & antropologi and sosiologi )
eh ada pulak terselit satu manusia bergelar lelaki nun di hujung ..
itu rahman berkerja sebagai pengutip duit@wang dalam skuad kami..
dalam erti kata lain atau bahasa yang sweet gitu ,  bendahari ..

ini dipanggil teman seperjuangan , luaskan kuasamu johor !
hahaha , from kulai batu pahat kota tinggi and we together !
yang tengah tu diberi nama siti hajar and sorry it already taken !
hahahhaha XD maaf terlambat laa ye ,,

so tamat laa sudah karangan aku pada hari ni ,
next time kalau aku masih rajin and masih ada idea untuk tulis ,
i will write okeng .. btw blog ni memang lama sangat tak update and
harapnya 2014 ni aku semakin rajin and aktif untuk berblogging semula..
see you soon , xoxo ~ bye

No comments: