Silent reader

Thursday, November 20, 2014

Tahun 2 di UNIMAS - I'M SO GLAD !

Assalamualaikum
why so longggggggg hilangkan diri ??
whyyyy aku makin hilang dari blog sendiri ...
WHYYYY ??
for stalker tetap sorry because i  take too long time to update my blog.
new update :
currently now i'm already students year 2 In UNIMAS and alhamdulilah.
Tahun 1 berakhir dengan baik and i'm so lucky .
lucky maybe dikelilingi manusia yang baik baik plus sayang aku lebih.
hehehe

waktu awal semester1 tahun 2 busy dengan mereka..

Waktu awal awal nak mula tahun 2, aku sedih because of pertukaran ahli rumah.
setahun hidup dengan perangai manusia 334 and tiba masa kena tukar pulak.
jujurnya it was too hard for me !
homesick yang melampau memang diri aku then sampai sarawak masalah pulak.
alolo sedih paling tinggi and alhamdulilah now aku dah boleh adapt
suasana baru dengan muka muka baru housemate.
kadang aku muhasabah diri. kita nak berjaya bukan mudah
tapi cara kita memudahkannya itu yang penting.
lagipon ini semua skuad palapes aku so mungkin tiada masalah sangat.
now aku lebih suka dipanggil B125,
Bfore this 334.. 
i love you alls 125 + 334 + pkw siri 17 :)
 

1 comment:

Wifi Booster said...

Hari kedua latihan medan 28/01/2015 muka farah tetap Cute walaupun kena conteng... hihi