Silent reader

Monday, March 11, 2013

Membebel dan Menaip

Assalamualaikum ,,
sebulan sekali update blog,dasyat tu bunyik nye ..
kekangan masa yang aku hadapi membuatkan blog semakin
berjauhan dengan diri aku ..
kerja dh masuk 4 bulan, lama jugak tuu ..tarikh start kerja dari 
6 December 2012 sampai sekarang,boleh tahan ..
keputusan STPM pulak belum tahu lagi tarikhnye ..
aku masih penasaran tarikh yang sebetulnye yang mana..
hopefully 18 MAC 2013 ialah tarikh sebenar ..
  
sesi pendaftaran kemasukan Universiti dah bermula ..
alhamdulilah,aku sudah pon isi semua maklumat yang diperlukan ..
sambil isi tuu,aku tetap berharap agar nama aku tersenarai 
dalam pelajar yang dapat menyambung pelajaran ..
cukup laa segala mulut-mulut tutttt yang mengatakan dunia form 6 ni
tidak menjamin masa depan ..
and bla bla bla ..
seriously for me , memang laa dunia form 6 tuu agak mencabar tapi
boleh x just bagi semangat,bukan bagi bebelan kat kami ..
huhhh !
bile tengok gambar boling ni,macam syok jerr kan ..
macam nk lempar kat orang jerr..
upsss,ganas oke ..bahaya dan dilarang buat !
selalunya,aku pakai bola colour pink tapi tengok gambar tuu,
bola tuu same colour ngan baju aku ..
baru laa one set namanye ... saya suke buat TEMA sendiri 
sampai encikmasadepan saya pening dengan kerenah saya ..
ahakss !
encikmasa depan ?? hurmmm,  next story laaaaa yee ..
bye :D

No comments: