Silent reader

Wednesday, October 31, 2012

Graduasi & Photo

Assalamualaikum ..
buat niat untuk jual gambar dalam lelongan,
sekadar berkongsi kenangan bersama rakan-rakan.
menulis belog makin lama makin berkurangan ..
waktu dulu dalam masa sebulan aku boleh update
belog dalam 20 kali macm gitu ..
itu sungguh nampak aku rajin kan !
*euuuuuwwww*
oke kenapa ayat semacm nak sedih ?
halaaaaa,update belog bukan untuk sesedih..
kan untuk berkongsi pengalaman ..


Semalam tanggal 30 oktober 2012 :
GRADUASI SMKL 2012 !
wahhh,ini kali kedua aku bergraduasi,pakai baju biru kuning ni ..
rase macam YA ALLAH ,tarikh exam makin tiba..
yee makin tiba !
19 november hari pertama aku exam,fuhh !
oke sekarang ini waktu untuk aku upload gambar ..
enjoy !

 nampak sekma jerr kan muke aku amik gambar ..
semoga suatu hari nanti aku berjaya graduasi di universiti pulak,
amin amin amin ya allah !





p/s : photo with laugh

3 comments:

cik nana said...

Insyallah berkat usaha, tak putus doa insyallah boleh punya untuk STPM. buat revision banyak2..banyak hafal mana yg kena dihafal.yg penting yakin tau syg ;)

kalau nak pakai jubah konvo kat u nanti jawab stpm molek2. selalunya stpm sebenar mesti lagi better dari trial. percayalah ;) stpm kan selangkah kaki dah kat u, tinggal sebelah kaki je lagiii..gud luck !

Farah Azurah said...

akak,terima kasih bbnyak..doakan kejayaan fara k.. :)

♥Nur Ayuni Khalib said...

all the best. inshaALLAH, with Allah willing. you can do it. tawakal to Him