Silent reader

Friday, February 21, 2014

Bola Bola Chicken Chop Kota Tinggi - Review Tempat Makan

Assalamualaikum ..
makan adalah salah satu aktiviti wajib dilaksanakan oleh setiap manusia .
makan dapat membekalkan tenaga kepada badan kita .
makan menjadi seronok apabila makanan yang dimakan itu sedap dan murah !
cakap pasal murah ni aku suka nak dengar , hahahha XD
kali ni rasa terpanggil untuk aku buat sedikit review tentang salah satu 
kedai makan di kota tinggi yang aku rasa not bad ,,
for those yang suka makan chicken chop + nak harga yang berpatutan 
sila baca entry ni sampai habis yee :D

kedai makan yang aku suggest korang boleh makan ialah
Kafe BOLA BOLA CHICKEN CHOP ..

Jalan Desaru - Kota Tinggi , 81900 Kota Tinggi Johor .
dibuka daripada jam 5.00 p.m until 1 a.m.
haa bagi pelancong-pelancong tu kalau sebut DESARU korang mesti
dah familiar right ? so before ke Desaru tu singgah makan kat sini dulu okay ..
kalau dari arah kota tinngi kedai ni berada di sebelah kanan jalan and
kalau yang mana datang mengikut highway senai-desaru kedai ni
berada di sebelah kiri ..
so far aku makan kat sini aku boleh cakap sos yang dibuat tu sedap ,
chicken grill die pon not bad ..
and yang paling best korang boleh makan chicken chop ni dengan harga serendah
RM5.00 plus banyak daging ayam nye .. 
waktu aku makan ni tak habis kott sebab dah kenyang dah ..
kesian si halimi yang kena paksa habiskan itu pon tetap tak habis jugak..
hahhahaha XD
 
Sedapnya , okay perut terus bunyi tengok makanan ni ..
aku suka sayur tuu , sedap !! before this kalau mana-mana sayur yang dorang
letak kat tepi ayam aku tak pernah aku usik sebab aku rasa tak sedap langsung !!
yang ni penuh selera aku makan , agaknya sebab tu laa ayam aku tak habis kott ..
so here beberapa view kedai yang boleh korang tengok ..
yang best nye kedai ni semangat pasukan bola johor taw ,
JDT = JOHOR DARUL TAKZIM ..
semuanya bertemakan biru merah .. yeah yeah
sesiapa yang belum try makan kat sini , boleh laa datang lepak sini ..
jangan risau semuanya dijamin sedap ..
so enjoy all the photo and thank you ..
xoxo, ~ bye






p/s : pulau pinang sarawak selangor

No comments: