Silent reader

Monday, December 16, 2013

Hari Sukan Universiti Malaysia Sarawak

Assalamualaikum ..rasa terpanggil untuk menaip di sini lagi , horay hoorayy !!
wait , rasanya masih boleh aku ucapkan Selamat Pengantin Baru
untuk blogger terkenal yuyu zulaikha :) .. wing wing kakak comel dah kahwin !

Tahniah kak yuyu :D
so hari ni hari ahad,memandangkan latihan tempatan palapes sudah habis ,
so kebosanan tetiba datang .. actually tak boleh bosan pon , 30 december dah exam final !

buku and segala kertas sudah mula bersepah di dalam rumah ni ..
tidur dengan kertas buku, bangun dengan kertas buku .. * ohh kemain gitu !! *
Kejap,macam dah lari jauh sangat dengan tajuk jerr ..
actually nak upload gambar event yang fara pergi petang tadi ..
pergi ke padang UNIMAS untuk memberi semangat kesukanan kepada
KOLEJ KENANGA KESAYANGAN !! horaayyyy !
kolej kenanga muncul sebagai juara keseluruhan
Kejohanan Olahraga Interkolej Unimas !
alhamdulilah and serius aku bangga sangat jadi sebahagian daripada warga kenanga.
yeah !
as usuall like before , setiap entry yang aku tulis akan aku penuhkan
dengan gambar -gambar .. baru laa bersemangat and tak bosan
korang baca blog aku ..
so taraaa , my beloved family in Kenanga Unimas .


                                                            Stadium Unimas :D



nak kurus nak kurus !! nak beli basikal untuk dijadikan harta kat sini ,
tapi tak terbeli lagi .. tu basikal pinjam sahaja.. yang bawah tu semua manusia
yang paling rapat dengan aku di kenanga ni .. *housemate + roomate kay*
except that pemimpin. haha XD




Gempur , WIRA !
Gempur , WIRA !
Gempur , WIRA !! semangat sangat di situ yee skuad kesayangan ! XD
tahniah untuk semua atlet-atlet kenanga .
maaf laa tiada gambar mereka beraksi sebab aku datang petang
sudah laa tu final so tiada laa gambar-gambar game yang lepas.
Tahniah kenanga !!

Skuad kesayangan beraksi, hooraayyy !! xoxo~


 @wani@rasydan@paan@areangah@hakim@faqis


No comments: