Silent reader

Wednesday, September 18, 2013

Kejutan Yang Telah Dan Akan Aku Lakukan

Assalamualaikum ..

"mak,akak dah buat keputusan ni,mak boleh terima ker ?? "
" tak pe laa kak,kalau itu yang ko pilih mak restu ,.ingat pesan mak,sembahyang jangan lupa..ko boleh bawak kan semua tu ?? "
" boleh mak,.insyaallah apa yang akak buat ni boleh jadikan akak lebih berdikari "



sound so serious kan .. hahahha..keputusan apakah yang telah aku lakukan ??
actually aku ni suka mencuba sesuatu yang baru ..
dari aku kecil aku begitu, suke mencuba tapi sebelum nak cuba tu kemain laa takutnya ..
bermula dari zaman tadika lagi, aku boleh join team gamelan .
gamelan ialah permainan alat muzik tradisional yang aku rasa sangat cool berbanding
alat muzik moden sekarang ni ..bunyinye dah laa sedap , and aku tak rasa susah pon .
and kemudian berpindah ke sekolah rendah pulak ..
dari dunia seni,bergamelan bagai semua then aku berpindah ke dunia sukan ..
aku join team netball dengan berjayanya ..
bukan nak berbangga laa tapi sampai peringkat daerah aku main,
so sangat aktif laa tu .. dengan muka aku gelap giler waktu uw,
memang all out aku aktif ,and keputusan UPSR aku pon bukan laa teruk sangat,
alhamdulilah 3A .. syukur !! :)
masuk sekolah menengah,hahahha zaman kegemilangan aku ..
suka duka perkenalan hidup bermula di sini ..
berkawan dengan orang itu ini,jatuh cinta putus sedih frust arrr semua aku dah pernah rasa ..
memang dunia remaja aku sangat syok ah !!
okay berbalik kepada cerita tadi,di sekolah menengah aku lagi aktif ..

zaman sekolah menengah aku aktif terlalu aktif dalam bidang tarian !!
bidang yang banyak bawak perubahan dalam diri aku ..
perubahan yang baik,alhamdulilah team tarian aku semua perempuan so
aku tak berapa segan sangat dalam melakukan tarian ni ..
so now dunia universiti,rasanya lagi sekali satu bidang yang abah aku nak sangat aku join.
aku taw pilihan ni memang sukar untuk aku buat tapi aku dah mintak restu
mak aku,insyaallah semuanya berjalan dengan lancar ..
aku tak berani lagi nak bercerita pasal bidang yang bakal aku join ni,
cume aku yang mintak doakan yang terbaik untuk aku ..
aku berharap semuanya berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang penyesalan ..
aku tak nak berpatah balik,takkan sesekali berpaling ke belakang
sebab pilihan ni telah pon aku pilih ..
doakan aku okay :)


MUZIK - SUKAN - TARIAN - ???? :)

xoxo~










No comments: