Silent reader

Friday, April 06, 2012

Merah Bersama Adik-Adik. yeah !

Assalamualaikum ..

jyeah,hari jumaat sudah tiba,
waktu aku bersuka ria ,
bukan bermakna boleh online saja,
kerja sekolah buat juga .. ! 

penampilan baru bersama pantun ..
semoga pembaca ku terhibur even tak hibur 
sangat la.hahhahaa :D
*syok lagi ! *
hari tuu hari nervous aku kena jadi fasilitator .
untuk budak-budak bawah dah tuu
peringkat daerah datang dari 3 sekolah ..
aku kena study untuk jadi Fasi selama 2 hari ..
cikgu-cikgu dah serahkan modul yang akan diberi
kepada pelajar ..so kena laksanakan dengan betul ..
 Aku study semua modul dengan amoi ,,
*amoi muslimah*
kalau korang nak taw,pemilihan fasi dipilih daripada
pelajar Pra Universiti daripada 
2buah sekolah iaitu sekolah
SMK LAKSAMANA,
SMK TUN HABAB 
*buat buat nampak laa eh*
si merah = SMKL
si biru = SMKTH
kerjasama ini mengeratkan lagi hubungan kami
antara 2 buah sekolah ini ..
alhamdulilah :D
para pelajar dibahagikan kepada 12 kumpulan
dan fara dapat kumpulan yang terkahir itu
iaitu kumpulan 12 dan diberi nama 
kumpulan NARUTO !
JYEAH !
aku suka sangat dengan semua budak-budak ni..
ni budak-budak kumpulan naruto ..
semua satu kepala,satu geng ..
alhamdulilah,aku ingat lagi laa beberapa
nama budak-budak ni ..
tapi penat laa sebab satu hari kena duduk dengan dorang..
last-last aku ajak lepak kat pondok sekolah
aku sebab penat daa weii duduk jerr ..
so saja laa aku bersantai-santai sambil buat
aktiviti ..aku pon macam dorang ..
ada rasa bosan penat,so ajak ah main game ..
boleh kurangkan bosan tuu sikit ..
so far,program ni oke ..
budak-budak respon baik dengan aku ..
alhamdulilah :)
kalau ada program macam gini lagi ,
aku nak join sebab aku sudah yakin
untuk jadi fasi yang lebih baik .. 
program macam gini membantu kita untuk 
belajar bagaimana menguruskan manusia dan 
mencipta keyakinan diri dalam diri kita
bila berhadapan dengan orang ramai :)

1 comment:

Scyha Lutfi said...

Teringin nak jadi fasi O.o ;)