Silent reader

Thursday, April 12, 2012

Cerita Aku Yang Boleh Korang Baca

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
 hari ni hari khamis,sekejap jerr dah jumpe hari jumaat ..
aku rasa macam cepat sangat waktu berjalan .
bila waktu cepat berjalan,maka cepat jugak
tarikh aku kena amik exam ..
first,aku akan amik exam MUET bulan Julai nanti ..
then aku kena siapkan kerja kursus seni sebelum bulan 
Julai lalu aku akan amik exam yang paling
menakutkan dalam diri aku iaitu
STPM ..
betapa banyak KEMELUT yang aku hadapi .
ohh,pagi tadi aku rush kena siapkan kerja
kumpulan Kolukium aku .. nasib baik cikgu 
ramai yang tak masuk kelas.
rasa selamat laa sebab aku boleh siapkan kerja tuu.
assigment pulak kena hantar isnin depan ..
lagi satu tajuk aku perlu taip ..
maklumat semua dah lengkap tinggal taip print hantar .
ya allah,betul kalau aku ni jenis yang tak pandai
atur masa,memang semuanya akan jadi kelam kabut .
aku taknak istilah "kelam kabut" tue berlaku .
paling aku takut kerja kursus seni aku ..
aku harap aku dapat siapkan sketch yang banyak
tuu dengan segera ..huh !
 antara muka budak yang menghadapi KEMELUT
pendidikan Seni .. Ya allah,aku takut !
aku selalu ngadu dengan kau betapa aku sangat
risaukan subjek ini .. semoga semuanya berjalan dengan 
lancar Ya allah ..amin !
tadi belajar buat Carta Pai Luaran 
Pengajian AM ..haaa,agak kurang faham jugak laa.
tapi cikgu rizan aku yang baik lagi baik cakap,
"tak pe,ini baru latihan pertama .. bila banyak buat
nanti,awak akan selesa buat graf ni .."
aku angguk jerr laa tanda aku memahami ayat dia .
 kadang kadang aku terfikir,pengajian am 
ni macam subjek matematik pon ada ..
kena kira-kira,kena buat graf yang sangat banyak ..
ohhh !
buat adik-adik junior kami yang akan masuk
PRA UNIVERSITI tahun 2012/2013
good luck oke ..korang belajar akan pakai
sistem baru ..sistem macam budak universiti .
pakai semester gitu ...hehe :D
terasa banyak pulak update hari ni ..
aku saja upload gambar aku dengan kawan-kawan.
buat korang kenali mereka..
hehhehehhehehe :D

 Cikgu fakrorazi dah pindah sekolah ..
kini cikgu md zin gantikan tempat dia ..
kalau korang perasan,gambar aku semua pakai 
baju korporat .. semua majlis nak kena pakai baju ni..
haaa,berwarna warni baju korporat ni..
^^

4 comments:

najwa nano said...

samalah kita..saya pon stpm gak taon nih.R&D dah siap ea?saya punyer 21 april ni present.awalnya amik muet..gud luck taw!

Awie Omar said...

Assalamualaikum Farah. Apa khabar?
Nak jemput baca entri "Next Top Blogger 1 - Episod 16 (FINAL)".
http://awieomar.blogspot.com/2012/04/next-top-blogger-1-episod-16.html
Terima kasih kerana menjadi sebahagian daripada kami :)

Farah Azurah said...

Najwa : tq dear :)

Farah Azurah said...

Awie : khabar baik awie..dah baca daa.trbaik oke :D