Silent reader

Monday, April 02, 2012

Bila Kawan-kawan dan Aku Mengumpulkan LEMAK !

Assalamualaikum ..
hari ni aku buat kerja jahat.aku tidak 
menghadirkan diri ke sekolah ..
nakal laa tue konon .. wekkk ! 
MINGGU ni kawan-kawan aku semua berkumpul.
cuma kawan aku bernama diedie,fatin,hanie
yang tak ada..diedie balik malam sabtu ..
sabtu dengan ahad aku ada hal ..
amoi pon ada hal ..sabtu budak form 6 sibuk..
sorry diedie :(
perjumpaan kali ni dibelanja oleh kawan aku yang bernama 
HALIMI ZAILANI .. ! yeah
 yeah,now die study kat UNITEN
rasa bersyukur sebab ada yang belanja..jimatt 
duit kami kami ni..terima kasih halimi :)
kami makan-makan sampai kenyang ..
oke jujur aku makan banyak sebab perut kosong
time tuee..rasa macam perut aku menikmati saat bahgia.
hahahhahhahhahahhahahha 
actually,ini gambar selepas makan ..
aku kawan-kawan dan yang lain makan 
tanpa perlu diganggu ..kami makan makan dan borak.
mujur tidak tercekik tulang..hehhe
alhamdulilah,makan dengan kenyang lalu ambil
gambar ...wehhooo !
rindu kat kawan-kawan aku semua ..
lagi best sebab kami sekarang sudah ada pemandu
berjaya ..*ada lesen kereta*
hahahhahahhahahhaa ..
alhamdulilah,kita semua sambung belajar ..
pastikan kita semua akan berjaya oke ..
amin :)



p/s : aku paling suka ini makanan sampai aku
tidak hiraukan lensa yang berada di 
sebelah aku..haha :D

No comments: