Silent reader

Sunday, April 08, 2012

Battleship Bersama Duit ..

Assalamualaikum ..
assigment yang cikgu mintak fara belum siapkan ..
i have a lot of nota yang kena siapkan ..
kali ni assigment 3 tajuk ,,oke itu mudah ,.
tajuknya semua mudh nak cari dalam internet .
huh :)
tapi nak siapkan bukan mudh apabila 
microsoft word dalm lappy ni rosak ..
bayangkan ! jawabnya makmal komputer sekolah
aku pakai laa yeee :D
 last week hari sibuk ..banyak betul hal aku buat ..
dan dalam wktu sibuk-sibuk tuu kawan aku
bernama NISA ada cakap
"fara,4 april ada filem TITANIC 3D taw"
oke 4 april tuu tak silap aku cerita 
3TEMU JANJI dengan cerita Street Dance 2 ..
semua cerita menarik minat aku untuk tengok ..
tapi sebelum berangan nak tengok cerita tuee semua,
tengok duit POKET ah ..
agak kering sedikit sejak duit aku keluar seperti air ..
semua kena bayar ..
senang cakap aku pon terlepas laa tengok 
TITANIC 3D :(
dan kalau boleh,aku nak tengok satu lagi filem ..
cerita Battleship !
 ada rihanna pulak tuu ..
dapat tengok kat rumah pon tak kisah weeiii ..
aku tengok die punya iklan semacam
BEST jerr ..
terpengaruh aku dibuatnya ..hhaha :D
kalau korang rajin,tengok laa kat wayang ..
dengan kuasa bunyi dan skrin yang besar ,
mesti best laa :D

 

No comments: