Silent reader

Friday, March 02, 2012

Selamba Habis Conteng Mata !

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
aku dah cek kat blog awie omar,alhamdulilah ..
masih kekal dalam carta !
nervous gila minggu ni ...
tugasan baru dapat lagi..tak pee,kena terus berusaha !
hehehhehehehhehehhehehe ..
tadi aku lepak sekejap kat youtube,
dapat laaa aku karaoke dalam bilik sorang-sorang,
sebab tak de sape boleh dengar ..
adik dengan mak tidur,mujur mereka tidak mendengar
suara SEDAP aku ! puihhh..hehe ^^
 aku turut memiliki kawan yang bernama HOE LI TING
yang mempunyai kuasa karaoke di tahap tinggi !
hahahhahahahhahahha ..
suara die sedap oiii,siap boleh nyanyi lagu melayu taww.
aku pernah ketawakan die terbahak-bahak
bila dia nyanyi lagi MATAHARI-Agnes Monica ..
aku tak taw apa yang lawak sangat time uw sampai
die kejar aku sebab ketawakan die ..hehe..
sorry Li ting ^^
(aku sayang dia sebab dia selalu tolong aku dalam pelajaran)
macam biasa mukadimah belog aku selalu
lari jauh dari tajuk asal ..kalau korang perasan laa ,,
seperti yang aku nyatakan dalam mukadimah tadi,
aku melayari laman web youtube ..
oke tetibe terdetik dalam hati nak tangok 
cara orang make-up !
aku suka tengok manusia cantik-cantik,pengantin cantik
yang buat smokey eyes untuk eye shadow dorang ..
pada aku macam ' Lawanya mata diaa ! '
so aku tengok laaa video yang ini ..
die guna eye shadow warna hitam .. ^^
alasan kenapa aku stay tengok video ni sebab 
dia pasang lagu best ! boleh nyanyi weiii..
hehhehehehhehehhehhehehe ^^
then sepanjang dunia make-up dalam youtube ni,
aku suka tengok Michelle Phan punya channel .
semua cantik cantik oke !
 haaa,bila aku tengok tutorial make-up ,
terdetik di hati aku dan bibir aku berkata,
"dorang ni selambe jerr amik berus conteng-conteng 
mata tuee..macam best jerr "
kalau aku nak make-up ni takut sangat,betull !
korang pernah  jumpa aku depan-depan pakai
eyeshadow tebal-tebal ??
belum kan..nak jumpe tunggu umur aku pnjang,time
aku kahwin nanti ehh..
aku upload banyak banyak gambar aku make-up
tebal ..hehhe :D 
tapi aku mula laa belajar sikit sikit basic tuee ..
basic make-up waktu menari dulu pon ada,
so adun sikit sikit laaa..hehe :D
so korang suka make-up x ??
hehehhehehhehhehehehhehe
^^

2 comments:

Awie Omar said...

buat entri best2 lagi ye dik :)

Farah Azurah said...

awie : oke2 :)