Silent reader

Monday, February 20, 2012

Terukir Di Bintang Bersama Lirik !

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
bagi yang bukak belog fara sekitar tarikh 
20 februari 2012 dan sebelumnya,dapatlaa korang
layan lirik lagu ni bersama lagu yang fara
putarkan ..rasa macam comel nyanyi lagu
ni..hahhahahahhaha :D
LET'S GO !!!

TERUKIR DI BINTANG - Yuna
Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
^^





 i really love lagu ini ..
berangan ala-ala fairytale dengan encikmasadepan,
oke jugak kan..hehhehehe ..
doakan fara bahagia bersama encikmasadepan yerr,,
amin ,.
 semoga kita berdua peroleh kejayaan di dunia
dan di akhirat kelak..insyaallah ^^

1 comment:

Awie Omar said...

Kali ni bukan takat boleh dengar. Boleh nyanyi sekali. Vintage tul lagu ni.
Harap sudi la tengok entri yang sederhana ini ye
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/10-perkara-berkaitan-dengan-hitam.html