Silent reader

Tuesday, February 07, 2012

Nak Famous Punya Hal Ni !

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
kadang kadang aku terase perkataan WAJIB JAWAB tue 
macam trendmark untuk BELOG aku pulak ! 
Hahahhahahhahahhahahhaa ..
tak kisah laa,yang penting penyampaian aku sampai ..
sampai sebab aku letak tulisan WAJIB !
hang tak paham hang sengal !!
^^
dan salah satu perkara yang biasa ada dalam setiap
entry aku ialah perkataan ini
' hehehhehehhehehhehe'
atau
'hahahahhahahahhahahhaha'
kalau tak caye,pergi kaji setiap entry aku ..
mungkin di awal permulaan blogging aku masih belum dapat
rentak yang sesuai dalam penulisan ku,
TETAPI KINI,
semuanya bagai di hujung PASHIMINA ..
*aku bagi contoh pashmina sebab aku suka ah !*
bertuah sungguh bila 2 atau 3 bulan memulakan dunia blogging,
followers mencecah 440 orang ..
wahhh,itu hebat tuee !
 dan kalau dilihat blogger yang baru baru ni,
(macam laa aku lama sangat ! )
blog dorang semua dah cantik cantik + comel comel .
dulu ketika aku mendaftarkan diri sebagai seorang blogger,
aku langsung tak dapat bantuan dari sesiapa.
waktu itu punya entry memang boleh ketawa kalau dibaca
semula sekarang .maklum laa,baru habis SPM ..
dengan background yang samar jer ..
pehhh memang tak terfikir ah aku boleh dapat belog comel
seperti sekarang .. COMEL DIMATA AKU ! 
sampai sekarang belog aku masih belum moden lagi,lagi
CLASSIS gituuu ..
dan blogger famous yang time uw FOLLOW blog aku ialah
BEN ASHAARI !!
kau taw orang otai follow blog buruk kita,ap kau rasa ??
excited tahap cecah pintu almari woooo :D
itu kenangan manis sepanjang aku memulakan 
dunia blogging aku ..
mungkin kau rasa itu jerr yang mampu aku dapat,
tapi kesan nya hingga hari ini ..
dengan nak dapatkan pembaca kemain susah,
memang best followers mencecah ratus ratusan,tapi karya 
korang satu pon mereka tak baca,satu pon mereka 
tak komen ..apa kau rasa ??
itu SENTAP woiii !
tak guna kamu kamu kamu berlawan sesama sendiri 
dengan melihat follower sapa paling banyak .
ITU TIDAK PERLU ..
apa yang diperlukan ialah mesej,
penyampaian kamu sampai ke mata follower kamu .
itu cukup bermakna beb !
so,let's we do more quality entry di setiap entry kita .. !
ini masalah aku ..
nak cakap omputeh agak tergeliat sikit,,
so blog aku rasa boleh tolong improvekan omputeh aku
ialah belog MARIA ELENA
dan belog si kakak cantik ,Hanis Zalikha !




p/s : tapi kekadang tak salah buat entry pasal buah
hati kita ..hehehhehehe :D



6 comments:

Gary Asip said...

memang sentap kalau takder sebijik pun komen.. hehe~..

Farah Azurah said...

Gary : betul laa uw.. hehe :D

mas saari said...

takpe dik, usaha lagi untuk mantapkan entri... mesti banyak dapat komen!

Awie Omar said...

teringat dulu Followers blog Farah kurang dr blog aku, tapi sekarang banyak melebihi blog aku :) Tahniah

Farah Azurah said...

Mas : insyallah akak..doakn fara yerr :)

Farah Azurah said...

Awie : haaa,maceh..:)