Silent reader

Thursday, February 16, 2012

Mereka Merosakkan Otak .. Sape tueee ???

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
sebelum aku memanjangkan dan melebarkan kata kataku,
harap korang semua dapat laa singgah sebentar
kat belog Awie Omar ! 
belog die sebenarnya banyak sangat informasi ..
kadang-kadang perkara yang tak de kat otak aku,
kat otak abang ni ada ..hehehhe :D
 oke mari korang baca pulak belog aku ..
BACA !!
pehh macam paksaan pulak ..aku xsuke memaksa oke ,,
so chill semua kawan-kawan ..
yaww tajuk aku hari ni nak bagitaw korang 
pasal 'mereka yang boleh buat otak korang rosak !'
aduhhh,seriau aku dengar OTAK ROSAK !
mehhh aku senaraikan perkara ap yang boleh buat otak
korang menjadi ROSAK !! rosak ! :)

 senang tak cara aku senaraikan untuk korang ??
hehehhehhehehhehehhe ..
sebenarnya,aku takut jugak dengan 10 perkara
kat atas tuee ..
sebab ada yang aku buat ,,
aku TAK SUKA SARAPAN !
 sebelum pergi sekolah,bende wajib yang aku amalkan
cume makan kismis dengan minum air masak segelas !
kalau rajin aku suke makan madu 
pepagi buta ..itu pon kalau sempat ..
hehehhehehhehehhehehhehe ..
^^



p/s : nama adik beradik tapi muke tak sama..
^^
 

4 comments:

Urzain Hussain said...

saya xmerokok..ngehngehngeh..:)

shark said...

awwwwwiii..
hehehe..
blog shark pun berguna jugak:p

Farah Azurah said...

urzain : alhamdulilah :)

Farah Azurah said...

shark : hahaha..boleh boleh ,,