Silent reader

Friday, February 24, 2012

Mataku Bersama Daun Kering Sepanjang Masa

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
yeah esok hari sabtu dimana tiada aktiviti di sekolah..
tidak seperti minggu lepas dan lepas ..
hari sabtu kena pergi sekolah !!
rasa macam MALAS OIIII !
tapi gagahkan jugak pergi sebab ada bengkel menjawab 
MUET dan dapat voucher !
alhamdulilah,dah dapat weiiii ..
^^
haaaa,sebab dah dapat tuee,banyak cikgu-cikgu tuntut
suruh beli buku,buku latihan dan jugak barang
untuk kerja kursus SENI !!
 yeah !! memang kerja aku ke hulu kehilir ambil gambar ..
aku suka kumpul banyak gambar ..
sebab dari gambar kita akan ingat memori tuee sampai
bila bilaa..ohhh ^^
apasal tajuk aku kali ni sebut daun kering ?
kalau sebut ikan kering tuee,mesti korang faham..
mungkin fara nak ajak korang makan ..
tapi daun kering ???err,motif apa ni ??
hahahahhahahahhahahahha ..
chill semua ..kang bagi CILI nanti ...
seperti pendahuluan di atas tue,korang nampak tak
perkataan SENI ?? nampak ??
so,ini ada kaitan ..kaitan yang membuatkan jiwa ku 
berada dalam keadaan KEMELUT !!
sesuai dengan tajuk untuk lukisan seni ..
mengambil tajuk KEMELUT memaksa aku untuk berada,
menjiwai dunia kemelut ..
 dengan itu aku memilih DAUN KERING
sebagai subjek utama aku dalam tajuk KEMELUT ..
di mana kemelutnya ??
apa jalan cerita lukisanku ??
adakah ini yang ingin kamu lukis ??
maaf kawan,semua ini masih belum aku mampu
kongsikan bersama korang ..aku belum mahir dalam
seni melukis ini..cuma yang aku mintak,
doakan lukisan DAUN KERING aku menjadi ..
menjadi daun !!
bila semuanya sudah selesai,akan aku
ceritakn kepada korang semua ..harap aku
sentiasa mendapat doa dari korang ..
amin ^^

 
 

3 comments:

Awie Omar said...

orang seni sungguh ni

Awie Omar said...

orang seni sungguh ni

Awie Omar said...

orang seni sungguh ni