Silent reader

Monday, February 13, 2012

Hanya Blogshop Ini Yang Aku Kerap Shopping !

Assalamualaikum ,,
*wajib jawab*
olaaa kawan-kawan yang baca belog MATANG fara ..
see,sape sape yang masuk untuk pertama kali,
terkejut x jantung ??terkejut xxxxx ??
*semacam gediks*
hari ni,malam ni aku free bagai kupu-kupu comel
berterbangan di angkasa mencari pakwenya ..
pakwe aku sentiasa di sisi,cume lebih kepada
melukis kini ..hehhehehehhe :D
GO kepada tajuk aku hari ni ..
yaa aku bukan yang kerap pergi bank buat BANK IN dalam 
akaun orang lain,aku bukan yang suka shopping
dalam blogshop ..yaww itu bukan aku ..
tapi hakikatnya,2 perkara tuee aku dah buat dah pon .
malah aku rasa semacam sudah jadi pelanggan tetap pulak .
malah,aku siap tolong kawan-kawan aku belikan
barang mereka sebab mereka semua mintak tolong aku ..
tak salah menolong kan ??
ya habibi,ya habibi ..
bukan aku nak promote lagu arab yer ..
hhaahhaahahahhhaha ..
ni nak bagitaw aku adalah pengguna setia 
malah disebabkan ramai yang bertanya mana aku
dapat inner yang sungguh tidak melekat di dahi,
sungguh tidak bolat seperti telut bila pakai,
so aku jawab dari inner AYUNAR laaa ..
dengan itu mereka turut sama sama mmbeli dengan aku .
yeah !!
dh tue,korang tak perlu laa koyakkan belakang kain inner
tuee bagi dapatkan muncung ..
tengok aku pakai,xd pin malah tak de koyak-koyak.
sarung dan siap !!

Bukan aku nak jual bear yer tuan puan semua !
hehehehhehehhehehhee ..
cerr tengok skirt maxi aku tueee ..
say what say what ??
serius banyak giler warna warna yang 
boleh buat korang semua jatuh cinta ..
ohhhh,aku pakai skirt ni ttbe rase macam encikmasadepan
melutut melamar aku pulak ..
ayokkk,aku berangan lagi !!!!
maaf kawan-kawan :)
kalau nak beli skirt ni.,mehh beli kat sini semua ..
one thing lagi sebab kenapa aku review blogshop ni,
proses penghantaran barang dia cepat gilaa wehh !!
dah uw memang puasa hati ah senang cakap..
bagi korang yang badan agak besar,jangan risau !!
berbelanja kat sini smeua saiz ada ..
trus me beb !!
JOM SHOPPING SEMUA 
^^


3 comments:

cik bihah said...

hehehe.. tq dear terharu.. sob2..
=)

~ DADDY ADANDO ~ said...

salam persahabatan di alam cyber.
http://adando.blogspot.com

Awie Omar said...

pakaian untuk golongan abg2 ada ke dik ? hehehe