Silent reader

Friday, December 30, 2011

Ya Allah,Bawalah diri FarahAzurah Ke Jalan Kejayaan.amin

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
jumaat datang lagi ..
yess !!
bila teringat balik bila hari jumaat fara memang
comform suka habis sebab hari cuti
fara bekerja an ..rase macam OO BESTNYA !!
hehehhehehehhehehehhehehehe ..
oke,hari ni hari pendaftaran bagi semua pelajar
sekolah fara iaitu SMK LAKSAMANA ..
oke,fara dengan adik fara dah siap-siap nak g sek ni ..
 this is not my adik but THIS IS ME !!
ttbe rase macam nak nyanyi lagu DEMI LOVATO laapulek..
kalau salah eja name omputeh uw,maaf laa yer .
hari ni fara pergi sekolah dalam keadaan meriah ..
berani habis pakai baju jalur-jalur dengan
corak warne bajek comel ..
puihhh !
aku peduli ape orang cakap kurus kena pakai jalur ni,
gemuk kena pakai jalur ni ..
arrr,aku bedal jerr semua !
hahhahahhahahhahahhaha ..
tadi fara ada pasang niat ..
fara niat semoga fara boleh capai impian fara 
bila fara tingkatan 6 ni ..
fara nak jadikan diri fara seorang pelajar yang lebih baik
BERBANDING DENGAN MASA LALU ..
dan untuk pengetahuan korang semua,
tahun depan adalah tahun mencabar bagi adik beradik fara ..
oke this is my adik satu-satunye WANITA ..
macam tua kan sebut kau wanita ..
hahahahhahahahhahahaha ..
oke,die akan menghadapi peperiksaan PMR ..
wish her luck oke ..
dan ini satu-satunya adik LELAKI fara ..
u look cool bro ..
tapi tetap nak pnggil kau ADIK ..
hahhahahahahahhahaha ..
die lagi cuak kebebeh sebab ini first time
die ambil peperiksaan besar ..
kalau fara dah biasa dah ...exam SPM pon aku
masih cuak ag..semua exam cuak !
melalut !!
die akan menduduki peperiksaan UPSR ..
see,adik beradik fara semuanya kena amik exam besak !
ye bESAK !!
fara = STPM
ira = PMR
acah = UPSR ..
  
"ya allah,semoga kau permudahkan urusan fara dan adik-adiknya
untuk menduduki peperiksaan pada tahun hadapn ..
amin "
 

3 comments:

CikAnyss' :O said...

gud luck for the stpm . chaiyok3 .

Farah Azurah said...

CikAnyss : tq sygs :)

Awie Omar said...

Assalamualaikum / selamat sejahtera
Terima kasih sebab sudi follow blog AWIEOMAR
dan sudah tentunya saya dah follow blog
saudari yang amat menarik perhatian ini.
Ada tak baca entri yang saya post di bawah ni?
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-pengenalan.html
Niat sebenarnya nak pelawa saudari
untuk menyertainya. Harap sudilah turut serta.
Kalau sudi nak jadi peserta - maklumkan saja di ruang komen
entri kamu di sini (saya akan tengok balik)
atau komen saja di blog saya.
Jika tak nak pun takpe. Maklumkan macam tadi jugak.
Atau kalau tak nak maklum balas pun tak
mengapa - saya anggap kamu tidak mahu menyertainya
selepas dua hari mesej ini di kirim.
Anyway, terima kasih kerana habiskan baca.
Saya akan tunggu keputusan anda. PEACE.