Silent reader

Sunday, November 27, 2011

Nasi + Oblong + Burger = kurus nanti !

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
oke hari ni hari ahad cuaca agak tidak sekata ..
kejap hujan kejap tidak di kota tinggi ini ..
hati mula gundah gulana kerana fara ikut bebudak
menari g menari kat rumah orang kahwin ..
kesian ah bebudak ngan pengantin kalau hujan lebat an ..
hari ni perut fara macam free semacam jer ..
macam biasa memang bukan HOBI fara ambil
sarapan pagi ..alasan kukuh kenapa fara tak suka ambil sarapan ?
sebab tak nak pergi bilik air sambil buang air BE*** ..
tak perlu habiskan ayat tapi sudah cukup
untuk membuatkan korang faham ayat fara ..
hehehhehehehhehhehehe :D
memang cari penyakit makan bende ni pepagi ..
oke kepada tajuk kita ..
apa maksud tajuk fara uw ??
LOL ..
fara memenuhkan perut dengan lafaz bismila ..
fara makan nasi,oblong kemudian burger ..
ooo terase enak setidaknya ..
burger murah yang berharga rm1.50 kott ..
kesedapan termasuk keenakkan membuatkan fara 
kena jugak makan makanan ni ..
hahhahahahhahahhahha ..
oblong yang ala-ala gedabak uw bukan fara makan semua ah ..
cuma sikit jer sebab kongsi ngan abah,mak ..
cuma nak rase jer ..
tapi sebelum fara makan burger uw,perlu laa makan nasi
untuk menjaga hati mak ..
kesian mak penat masak tapi fara tak makan ..
so better fara makan .
korang nampak tak makan bende-bende ni semua 
comform boleh kurus ??
hahahhahahhahhahahahhaa ..
kurus tapi sakit tak guna ..
percaya ah !
oke ah,nak dating dengan encikmasadepan ..
rindu ngan die ..
*dating dalam fon jerr laa :(

No comments: