Silent reader

Friday, November 18, 2011

Kita Dilahirkan Untuk Menyukai Yang Comel !

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
hari ni hari jumaat bersamaan 18 november 2011 ..
hari ketiga encik masa depan berada di PERAK .
menjaga diri semasa ketiadaan encikmasadepan..
oke hari ni fara nak bincangakan topik yang bajek
semua pompuan suke bende comel ..
betul ker semua perempuan suka sesuatau yang COMEL ??
pada fara bergantung kepada diri sesorang jugak ..
tapi kalau diri fara,memang taksub dengan sesuatu yang comel .
kadang-kadang uw bende uw tak comel
dimata encikmasadepan tapi pada mata fara tetap comel.
encikmasadepan lelaki,mana laa pandai nilai sesuatu yang comel ni..
hehehhehehehhehehhehehhe..
dia kan lelaki ..tak getuu lelaki ??hehehe
so kali ni fara nak kongsikan all pic yang pada fara
COMEL sangat sangat sangat ..
awwww :)


 say what about this photo ??
pada fara nampak comel sebab baju die lelawa kemain,
siap ada renda-renda lagi ..
then macam ngah berangan gituu ..
awwwww ..

oo kucing memang semua nye cecomel kemain ..
tapi fara lebih kepada anak kucing sebab mereka
ni memang golongan GENG COMEL..
hehhehehhehehehhe

kalau korang kate ni tak comel memang kena
dush lapanjuta kali ngan aku ..
hehehhehehhehhee ..
kalau ni ada kat depan mata,memang fara simpan dalam
frame bagi anak cucu cicit tengok ..hehehe

comel nye kau budakk !!
ni yang rase macam nak jadi budak kecik semula ..
then paksa mak amik gambar fara macam gini.
hehehhehehehhehe

yang ni semua terbukti comel ..
kan kan kan ??

memang kalau boleh fara nak
barang macam ni jer laa...
nak semua nomel comel ..hehe

 
encikmasadepan bersama cikcomelafarah..
hehehhehehhee

 
mana laa mata fara ni xmacam panda,
sebab pada fara panda ni COMEL..
tengok gambar ni ..
comel !!
haa,so korang rase maam masuk dunia comel tak ??
hehhehehhehehhehehhe ..
fara memang cegini kalau boleh semua nak comel ..
hehehhehehhehehehhe .
comel pada fara uw banyak sebab tak semestinya 
wajah yang comel jer tapi gaya,suara dan lain-lain
semua mempengaruhi mulut fara untuk
mengatakn sesuatu uw comel ..
hehehhehehehhehehehe
^_^
 
 

7 comments:

Woofer Storm said...

siapa yang tak suka benda comel?hehhee

follow sini^^

IKASUHAIMI said...

suka comel comel jugak :)

K O R I E said...

huhu.. comel itu lg best dri cantik!

Farah Azurah said...

WOOFER : haha..mne taw lelaki ada yg xsuke bnde comel.. :D

Farah Azurah said...

ika : yeah,kita berdua same suka comel :)

Farah Azurah said...

KORIE : setuju !!

Si qusowt said...

tiap org ade la pndangn nye tentang comel...:)