Silent reader

Monday, November 14, 2011

Jom Naikkan Semangat Malaysia Dengan Menyanyi *wajib !!

Assalamualaikum ..
fara sekarang berada dalam mood
SUKAN SEA yang kat Indonesia uw ..
walau hujan sebentar tadi,fara sempat tonton tv3
nye siaran langsung JAKARTA-PALEMBANG ..
lagi-lagi nampak pulak si Bryan Nickson Lomas,
memang mata ni semacam lekat jerr kat tv.
*ehem..yg kiri laa :)
ehem comel atlet kita ni ..
dapat emas lak hari uw ..
tahniah okee :)
oke sebenarnya fara nak korang semua mehh laa
bagi semangat kat atlet kita ni dengan nyanyi
lagu kat video bawah ni ..


fara kalau tengok iklan ni memang mata
tak bagi tengok arah lain ..
mesti nak nyanyi gak lagu ni bersama ..
aku anak malaysia beb !!
jom ah kita sokong atlet-atlet kita ..
khamis minggu ni tak silap
pemain bola kita lawan dengan team INDONESIA kan ??
doa banyak-banyak oke korang semua ..
ini untuk negara kita gak ..
pastikan kejayaan milik kita ..
amin :)

1 comment:

YNA said...

harap2 menang lwn indon..

malaysia BOLEH!
eceh, semangat giler, ahaha