Silent reader

Saturday, November 12, 2011

Gua Marah Ni,Gua Marah !

Assalamualaikum ..
"gua marah lu,gua hangin ngan lu"
arrrrr !!!

ehhh,pehal ttbe marah semcam ni cik farah ??
heeee,farah marah ??
alamak,kelakar laa wehhh ..
cer korang cari name makna FARAH ...
alaaa,aku taw korang semua xkan rajin nak g cari makna
name aku semata-mata ..
mehhh fara bagitaw makna name farah ..
maknanya ialah=GEMBIRA,GIRANG ..
seee,dengan berbekalkan muke fara yang macam gini 
cm ne fara nak marah orang ..
"aku ada helmet.boleh hempok kepala orang.haha ! "
fara gurau jerrr :D
"kakak aku seorang yang garang"
adik-adik aku cakap aku garang ..hehhehehehhee :D
mungkin kotttt ..
grr,kembali kepad mood marah tadi ..
arrr !! marah marah membara ..yeahh !!
korang merasakn diri aku ni seperti sudah tidak normal kan ??
LOL ..
sebenrnya bukan nye fara marah sangat laa ..
just mainan perasaan jer ..
tadi fara syok ah buat blogwakling an ..
"blog tak walking pon..name jerr"
then ttbe fara pon rase ah macam nak comment sometg kat 
entry die an sebab pada farah macam best ..
ttbe ada orang gelakkan ayat ni dalam entry die an .

pegang - piegang
selipar - selipo
almari - gerobok
selimut - gebo
keluar - keluo

then tetibe fara rase 
"perlu ker gelakkan ayat orang johor ??"
"macam ah kau nye bahasa uw betul sangat .."
grrr,ap ni gaduh pasal negeri lak ..
LOL ..
bukan gadow laaa hoiii,fara cume xberkenan 
dengan sikap salah seorang pengomen uw ..
biarlaaa nak guna bahasa ap sekali pon,
sebab kita kan 1 MALAYSIA ..
lagipon,daa memang dari azali macam uw ..
unik kan ..cer pergi negeri perak,kelantan sane ..
dorang pon guna bahasa ikut negeri masing-masing ..
jangan laa sampai nak gelak-gelakkan BAHASA negeri lain..
biarlaa mereka nak cakap macam mane pon,
mereka tak susahkan awak yang gelakkn bahasa negeri orang uw .
okee :D
peace,harmoni,damai,aman ..
hormati orang lain :D



P/S : kalau korang ada dari negeri lain,kongsi ah
bahasa korang kat ruangan comment oke :)
boleh beljar sesuatu yang baru :)



 



No comments: