Silent reader

Tuesday, November 29, 2011

Aku Jamin Beli Beg Kat Sini Paling Murah !! *harga RM20 dan RM10*

Assalamualaikum ..
*wajib jawab*
wott wott wott ..
jualan terhebat sedang berlaku sekarang ..
beli beli beli beli !!
 wooo,aku bukan suruh beli aku laa ..
ehem perhatian perhatian ..
sape kat sini yang minat gila dengan beg ??
u know BEG ??HANDBEG ??
mehhh mari baca dan terus baca ..
fara jumpe tempat yang mana harga sangat murah 
dan ini tidak tipu !
TIDAK TIPU !!
tak percaya ??
 nampak tak hrga RM20 uw ??
hah,tengok baru rm10 ..
jimat sangat-sangat wehhh ..
yang kat belakang ada harga RM19,RM25, uw baju ..
tapi beg yang depan depan uw semua RM20 ..
fara daa tengok semua masih cantik malah
tanda harga sala masih ada ..
so,buat apa berbelanja yang mahal-mahal ..
baik beli yang offer ni ..
lebih murah ..
oke mesti korang nak taw kat mana kedai yang jual
beg super murah ni ??
korang taw ak TESCO TEBRAU bersebelahan 
jusco tebrau ??
oke,senang cakap ni kat johor laaa ..
kalau korang pergi tengok wayang ngan pakwe
korang kat jusco uw,ngecek laa sikit duit die..
mintak beli beg murah-murah kat TESCO ni ..
hehehhehehehhehehe ..
so apa lagi,mehh serbu tesco pas ni oke ..
^_^

1 comment:

Ziera Ieyah said...

ade jugak gie sini. tapi mase pegi ngah xde wet. so xleh nak bli huhuhu