Silent reader

Tuesday, October 04, 2011

Kakak Pakai Baju Koyak Kerr ??

Assalamualaikum ..

" hadehhhh,selepas sorang dan sorang lagi ..
haaaa,apa nak jadi ni ..
memang laa itu hak korang nak pakai apa,
tapi kalau daa begini,
tak melampau kerr uw ?? "

 woooo,apa masalah kali ni fara ..
cube cecite kat kami ..
hehhehehhehehhehe ..
oke,sebelum meneruskan taipan ini,
harap tiada yang terkecik hati atau terase dengan 
post fara kali ni ..
oke,mari kita mulekan ..
tadi fara berjalan-jalan di awang-awangan dunia maya ..
sampai laa fara jumpe blog Hackers
(ni bukan si penggodam eh )
oke,memang terkejut dan xsangka ada artis kita 
lagi sekali buat isu panas dengan memakai pakaian seberani ini.

memang takk ah fara nak besarkan gambar ni ..
kamu kenal die ??
oke,sorry fara memang xkenal sebab fara memang xikut sgt
perkembangan artis kita yang muncul bagai 
cendawan subur ..
cehhhh wahhhh ..
sape die ni ??
menurut blog Hackers die ni penyanyi baru bernama
AMANDA IMANI ..
pehhh,name daa sedap tapi pakai baju ..
adehhhh,budak-budak kecik yang pergi majlis ABPH 
pon lagi sopan dari artis uw laa ..
tengok gambar budak kecik ni .
*terima kasih pakcik google ..

hah,tengok Mia,comel jerrr pakai baju yang 
cukup kain ..
kan MIa ...
so,yang besar kena laa fikir banyak-banyak oke ..
^_^


No comments: