Silent reader

Wednesday, October 19, 2011

Antara Iklan Yang Mata Fara Wajib Tengok !

sapa-sapa kat sini yang tak suka tengok tv ??
hang angkat bulu hidung hang sekarang!
*ramai yg tak angkat sebab xmampu nk angkat bulu hidung .
hahhahahhahahahahhaha ..

"gua paling benci iklan yang banyak kat tv."

"saya tak suka laa iklan banyak ni.buang masa laa "
beb,asal dua ayat di atas ni menyalahkan iklan ??
meraka buat salah pada korang kaaa ?
tak kan ..xp laa,meraka pon nak cari makan ..
kalau xd iklan kat tv,xfamous laa dorang ..
xgeetuwwww ??
haaaa,iklan iklan iklan ..
kat tv kita ni,banyak sangat iklan ..
bermacam-macam bentuk ada ..
so,dalam banayk-banyak iklan uw,
di sini fara ada sediakn beberapa iklan yang MESTI
mata fara ni tengok ..
kiranya kalau fara duduk kat dapur dengar iklan ni
comform lagi sepantas kilat untuk memastikan
dapat tengok iklan uw..
bhahahahahhahahahahha :D

iklan wajib tonton ialah :

iklan kedua wajib tonton :

seterusnya wajib tonton :


MAAF laa kalau semua iklan budak-budak ..
sebab mereka ni semua comel bnyak kott ..
by the way,semua iklan ni ada lagu n gila fara suke menghafal 
setiap lagu kat dalam iklan-iklan uw ..
hehehhehehehhehehe ..
hah,ni ada iklan daripada siaran indon ..
yang ni pon fara suke tengok ..
plus budak kecik ni handsome !
comel x budak laki uw ??
*yang budak taww ! hehe
meraka golongan yang comel ..
so,dunia sekarang makin moden kan ..
kalau nak tengok selalu,xpayah laa duduk depan tv semata-mata
nak tengok iklan-iklan uw semua ..
tengok jerr kat youtube ..
hehehehhehehhehehehe 
kami antara kanak-kanak yang comel uw.
bahhahahahahhahahaha ..
:D












No comments: