Silent reader

Wednesday, August 24, 2011

Hari Raya vs Hari Merdeka

Assalamualaikum ..
hai korang ..
semakin hari semakin fara meninggalkan blog tercinta ni.
oooo myyy,tercinta oke!!
hehhehehhehehhehehe ..
wing,belog fara daa pakai baju raya ..
siap ada pelita lagi ..
dengan mood lagu raya ..
harap korang semua enjoy masuk blog fara
oke,berdasarkan tajuk fara kali ni ..
fara nak story about Hari Raya vs Hari Merdeka
  vs

Wahhh,meriah nya malaysia ni kan ..
fara bangga betul jadi rakyat malaysia dan menganut
agama islam ..
negara lain semua xrase macam mane kita semua rasa ..
mereka sambut perayaan cume 1 perayaan jerr ..
kita orang islam sampai 2 perayaan ..
wahhhh ..hebat kan kita ???
tapi,sekarang ni fara tengok kat facebook,blogger
semua buat ucapan raya .
ucapan hari merdeka xd ker ??
contest untuk hari merdeka xd ker ??
kalau ada mesti lebih meriah ..
maaf laa,fara xreti nak buat contest2 ni ..
lagipon,minggu-minggu ni semacam sibuk jerr ..
then fara bukannya boleh on9 sangat .
now tengah displinkan diri untuk
kurangkan ngadap komputer ..
so,fara berharap sangat kita janganlaa
lupe dengan hari kemerdekaan kita ..
raya-raya jugak tapi merdeka jangan lupe oke ..
kita sambut merdeka raya ..
boleh ??
hehehhehehhehhehehhe .
"kalau laa ada keluarga yang buat baju raya 
menggunakan corak bendera ..haaa"



P/S : nak raya tapi badan xsihat.
muke pon daa lain an .

No comments: