Silent reader

Thursday, July 21, 2011

Berbaju Batik Cik Farah Hari Khamis

Assalamualaikum ..
hari ini hari khamis ..oke,hari ni fara pergi sekolah awal
sedikit ..only sedikit oke ..
hehehhehhe..cuaca oke jer ..
hari ni pergi sekolah jadi retis sekejap ..
arrr gila perasan sehhh ..
xd laa..hari ni buat pertama kalinya cik fara 
pergi sekolah mengenakan uniform baru sekolah pada
hari khamis iaitu uniform BATIK ..
hehhehehehhe ..
kami batch pertama form 6 yang pakai baju batik kat sekolah 
menengah laksamana uw ..hehe
so,agak glamours sekejap hari ni ..
hehhehehe ..
cik buah hati xpuas hati cik fara cun sangat laa ni..
hehhehehhee..
:D
walaupun memakai baju batik,
kerja sekolah dan nota-nota perlu dilengkapkan ..
nama budak form6,kena laa jadi baik..
kan ???hehhehehe
ni syaza taw..kalau korang nak kenal oke ..
 hahhahaha..macam ahli nasyid laa pulak ..
hehhehehhehe...suke laa sangat ni..
uw yang bergambar muke tersangat laa gembira..
hai sunggu gumbira itu muka..hehehe
so,minggu ni xd amik gambar sangat sebab masih ramai yang belum
berbaju batik ..fara nk tungu kawan-kawan cina dan india pakai,
baru best ambil gmbar ,,...hehehhe..
dorang kate next week,so tunggu jer laa.
:D



No comments: