Silent reader

Sunday, June 05, 2011

Yang Panas Itu DIA suke !!!

Assalamualaikum ...
hai semua ...kamu buat ap uw ??
masih berada di depan lappy masing-masing eh ...
ok,xkisaahh laa korang buat apa pon tapi terima kasih sgt 
sebab korang skrg berada dlm blog fara skrg ...
tenkieu !!!!! ^_^
ok,petang ahad jam 6 peteng memg menjadi rutin harian fara
dok bersenang-senang di depan tv ...
ok,fara bersenang-senang smbil tgk rncgan SAFIYYAH kat tv9 uw ..
suke wehhhh tengok rncgan uw ...
semua pasal remaja dan wanita muslimah ...
banyak laa info yang fara dpt rncgan uw ...
so,smbil fara berseng2 pada ptg tadi,
ada laaa 1 segmen ni taw ...kat situ die g kat pusat rawatan 
mandian ais...
syokk taw...ala-ala spa macm gitu laa jugak tapi
konsep islam...cara pon dari segi islam...
so,fara dapat laaa 1 pengetahuan baru dari segmen uw ...
fara xingat nme wanita uw tapi die ada ckp mcm laa..
yang syaitan ni tidak suke bnde yg sejuk dan wangi ..
syaitan suke bende yg panas ..
 tup..twos masuk dalam pale otak fara...
betul laaa..sebab uw kita tidak digalakkan makan makann yg
masih panas..macam yg baru turun dri kuali..
lagi kalau kita g makan kat kedai luar,
api sampai masuk dlm kuali..
sedap memang sedap tapi,hurmmm pikir-pikir laa yer ..
lepas uw,skrg ni kalau mandi semua nk pakai air panas..
oooo,seriusly fara xsuke mndi air panas...
nanti dada fara sakit ..xtaw npe..
kalau kat hotel uw memg gigil ah jwbnye sebb mndi air sejuk..
hahahahhahahaha... betul laaa ...
sebab uw orang-orang tua dulu suke mndy air sejuk..
tapi skrg orang tua pon mndy pakai air pans..
kan ??? :0
then fara bawu terfikir,syaitan an asal usulnya dari api ..
sebb uw die suke bnde2 yg pans ...
subahanallah !!! allah huakbar !!
maaf laa kalau korang baca ni ada sakit hati atau apa2 yer...
niat fara sekadar menulis dan meluahkan...
tidak dinafikan,fara pon kadang2 makn mkann luar ...
seperti yg selalu fara kate,
MANUSIA TIDAK SEMPURNA ...
^_^


No comments: