Silent reader

Tuesday, June 14, 2011

Sekali Fara Maafkan,Tapi Yang Kali NI,NO WAYYY!!!

Assalamualaikum...
 hah,jangan salah faham eh...
bukan my buah hati jantung pinggang usus yang fara mara,
fara mara si polan uw..atau erti kata lain,perempuan..
nak bahasa kuar ajo ??xpyah laa senut...
xelok untuk disebut...
"woiiii polan,kau taw ak sebab kau hati aku ni pans jer"
aduyai,baru nak bersenang-senang hari ni..
si polan ni spoil laa...
mak cik,tolong laaa eh...kalau awak nak bajek"manje" dlam kelas 
awak,just buat ngan geng-geng awak...
pas uw,saya xkisah laa orang nak bergurau ngan saya
but awak terlalu melampau...
saya xsuke gurau awak uw melibatkan budak uw..
chill laaa...
awak xmalu eh since kat facebook awak da sakitkan hati saya,
now kat sekolah saya pon awak buat jugak??
come on laa girl....
sepnjg awak kat sek saya xpenh lagi saya gentik awak...
jangan sampai rse hormat saya kat awak hilang..
time uw jangan laa awak panggil saya lagi eh...
sekali awak buat,saya boleh gelak lagi sebb saya fikir awak member..
kedua kali saya sabar ngan teletah awak uw...
but bila daa bnyak kali,
itu yang mulut pedas saya kuar...
sorry ah eh....selagi mulut awak uw xberubah,selagi uw 
saya xkan percayakan awak...
^_^
 
 

1 comment:

Awie Omar said...

sabar dik... sabar....
kenal lg tak sy?
hehehe
farah, blog sy dah tukar URL. sekarang guna URL ni
httP://awieomar.blogspot.com
sori, Farah kena tekan follow balik blog tu sebab kat dashboard Farah mesti takde post terbaru saya.
Anyway, minat lg tak join balik NTB?
sebab nak buat semula. Hari tu tertangguh sebab laptop kena curi kan. Apa2 hal bgtahu k.