Silent reader

Wednesday, June 22, 2011

Segmen #3 "Blog Hari Ini"


Assalamualaikum..
 masanya lagi fara join segmen cikgu kita ni...
hehhehehehe...
so simple as abc laa kiranya...
hehhehehehe..
just jawab soalan yg diberi oleh cikgu ...
(ye la,saya kan budak sek..hehhe)
ok,soaln yg diberi ialah 
" Kenapa anda mahu jadi salah satu blog dalam blog hari ini?"
kenapa ??sebab saya berangan nk jadi yuna tapi sebab 
saya chubby,so tidak same laa sya...
hehehhehehhe...
xd kaitan ek..ok laa..sebab saya nk kerana saya nk tambah 
geng blogger maaa..lagi ramai kita kenal,
lagi kita dapat belajr macam-macam dgn mereka...
setiap blogger mempunyai cara tersendiri..so,
kalau saya terpilih,boleh laa kita kongsi2 ilmu an..
kan cikgu ??hehehhehehe...
ok,ini header saya yg tertepek muke gedabak uw..
gedabak laa ni eh...hehhehe

mereka yang bertuah 
ira
kak basyiera
yeen

2 comments:

Nadya O'Conner said...

comelnyer blog ini..:)

ツ miss nadya punyer blog ツ

K O R I E said...

Salam..
hye!. korie dtg dari segmen cikgu Z! Salam kenal k..
korie follow ur blog ;)