Silent reader

Monday, May 09, 2011

Saya kan Budak Pra-U ....

Assalamualaikum ...
 hei awak awak awak ...
kenapa lari ??
xkenal saya ker ??
ni fara laa ...ok2 ...saya FARAH AZURAH ...
puas ??hah,kenpa gelak ??
sebab saya pakai baju sekolah ...cute kan saya ??
wekkk,jangan perasan !!
hehehhe ...
ok,fara g sekolah laa tadi ...
fuhhh,ramainya budak cina ...
macam biasa laa,mereka semua kat aliran Sains ..
yeah,fara suke ..ok,sorry to say ...
i hate Sains Tulen ...
susah nak sangat susah ....
hhehehehhe ...
macam biasa,orientasi tadi ...
semua ok laa cume kena nyanyi lagu sek semula ...
arrr,nasib baik ada lirik2 lagu uw ...
hehehe ...
I love U Smk Laksamana ...
hehehhehe ...
wait,nak taw ...
PENGETUA sekolah fara taw nama fara ...
die call me ZURA ...
see...hehehe ...
ok,purata semua cikgu2 fara call me ZURA ...
and kawan2 biasa nya Farah ...
Gabung = Farah Azurah ...
hehehehhe

No comments: