Silent reader

Thursday, May 19, 2011

KONTEST SENYUMAN TAHAP MENGGODA

Assalamualaikum ...
woooo sejak bila farah azurah tukar muke ni ??
grrrr..mane kain yang tutup kelapa hang ??
hehehe ..
ok,harap maaf semua..ini semua salah faham ....
ini semua gara-gara fara join contest senyuman menggoda ...
YA ALLAH ....
fara xnak goda laki orang ..jauhkan YA ALLAH ....
laaa,bukan goda laki orang laa ....
ini pertandingan jer ...
kita pakat-pakat bagi senyuman terbaik kat juri 
biar juri-juri kita tersenyum smpai ke gusi tengok 
senyuman kita ...
ok,maaf juri ..jgn mara ...hehehe ...
ok,sebelum fara letak gambar senyuman fara yg xd gigi uw,
bagi fara sikit masa untuk bgitaw kenpa fara 
kena menang ??
 "woiiiii,riak ker ap kau !! "
aduh,ni peraturan laa ..
ok,kenpa saya nk meng sebb saya kalau senyum slalu
nmpak gigi ...ok,so gmbar kali ni harpnya bgi tuah kat saya 
sebb gmbr ni xd gigi sya ..
syian gigi saya ...
hehehe ...
daaa,wahai pembaca dan pelihat,sila muntah selepas lihat gambar ni ...
 cm ne ??hah,nak gelak laa uw ..hurm ..
xp laa ..suke awak laa ...
ok,mereka ni jer yg xnk gelakkn saya ...

ok,daaa .. ^_^


No comments: