Silent reader

Tuesday, May 17, 2011

Kaca Mata Dan Make up ??

Assalamualaikum ...
malam selasa buat apa ??
ok,masing masing buat pandai jer ..hehehe ...
ok,petang tadi fara dijemput untuk menyertai gathering
bloggers di kota tinggi ...
puhhh,gathering pertama fara sepnjg berblogg ni ..
hehe..katenya weekend ni ..
xtaw ah cm ne ..kalau ada rezeki,insyaallah fara g ...
boleh bawak my wangi x ??
hehe...harap-harap laa boleh eh ..
hehe ..dah dah dah ..fara ada sesuatu nak tunjuk kat korang ..
pless jangan terkejut eh ...

jeng !!!
amik kauuu ..muke tembam gila !!
sila muntah dan kuarkan hati jantung korang ...
hahaha ..ok,gigi sekali ...hahahaha ...
ni muke time nak zapin hari uw laa...
time ni mata jer yg siap ..
yang lain semua belum ...
hah,cmmt laa yer ....
hahahaha ..
esok nye my wangi jumpa saya kat dewan ..yeah ...
suke suke suke ...
hehe,paling suke sebab die pakai
cermin mata ...
aww,handsome dan comel yaww ...
i hate this tudung ...
paling xsuke sebb xsesuai ngan muke fara ...
grrr,geram gila ....
hehe ..tapi ok laa yg penting bertudung ..
kan ???
hehe ..
k daaa semua ...

2 comments:

storyfromme said...

eyeshadow hijau gitu :)

Farah Azurah said...

hehe..sbnrnya kak,hijau + biru ...tapi cm xnmpak kat kak ..hehe