Silent reader

Friday, May 06, 2011

Ini Wajib Ada Kalau Farah Azurah Pergi Sekolah !!

Assalamualaikum ...
weeeaa ...
meh ramai-ramai masuk form 6 ...
ok,sebenarnya fara x berjaya untuk ke U ...
Tadi dahh cek daa ...
belom ada rezeki nma nya ...
ok,serius fara sedih ...
daa,jangan sedih ...
ni fara nak kongsi ngan korang barang yang fara mesti 
bawak g sekolah ...
kiranya kalau ni xd,bukan fara laa uw ...
hehehhehe ...
1- Anak Tudung Putih !!
2- My baju yang mak buat ...
(xpenah beli baju dah siap,dari kecik semua baju mak buat)
3- kain sekolah yang lembut uw ...
4- kasut DAN semua yang berkaitan ...
5- Cermin Kecik !
6- botol air yang xbesar gedabak uw ...
7- rasenya uw jer kott ...
yang ni semua penting !!
hahahaha ...
ok,CERMIN !
sangat penting untuk budak kelas fara ...
sebelum kuar kelas,xkisahh laa nak g mane kena tengok 
cermin dulu ..
xkira laki atau perempuan ...
kalau Malay Girl = betulkan tudung ...
Chiness Girl = rambut ok ...
budak lelaki = rambut ah and kotoran kat muka ...
ok,budak kelas kami memang macam ni ...
nak taw kenapa ??
sebab kalau dalam kelas,kami memg xkish dgn penmpilan ...
tudung yang entah lipat atau x,
taik mata yang berterabur kat mata ,
memang teruk ah ...
ehehhehhee ...
ok,tapi kalau suruh kami g kantin,atau bilik guru ,
mesti CERMIN kami akan cari ...
hehehhehehe ...
tapi ada 2-3 orang jer yang baik xmacm kami ...
hahahhahahha ...
penah terfikir x yg fara ngan kawan2 snggup g kelas lain
semata-mata nak tnya 'ADA CERMIN X ??'
hahahhahha ...
ok,form 5 memang xkan lupe ....
hehehhehe ^_^

No comments: