Silent reader

Sunday, May 08, 2011

Awak !! Saya Susah Nak Tidur Laa ...

Assalamualaikum ...
puuiihhh ...
golek punya golek sampai dah nak jatuh dibuatnya ...
xnak tidur gak ...
ok,padahal lappy dah campak ke lain .,..
broadband kura-kura dah buang ke almari ...
last-last kena amik balik sebab mata saya xnak tidur ...
ok,mata panda ...
see,i got mata panda ...
 mata panda saya comel x ??
puiihhh ...
perasan jer fara ni ...
hehehhe ...ok,saya sebenrnya nak cakap yang saya 
XBOLEH TIDUR !!
kenapa ??
sebab petang tadi daa tidur ...
ok,petang tadi memang sangat-sangat penat ...
uw yang terbaring macam gadis-gadis comel uw ...
hehhehe ...
ok,perasan lagi ....
lagi buat fara xleh tidur sebab wangi saya tidur awal ...
ok,wangi saya ada qiamulail kol 2 pagi ...
so,die kena laa tidur awal ...
ok,saya cam ne ??
hahahaha,pikir ah sendiri ...
hehehhe ,...
ok,abah dah bagi duit ...
esok jalan lagi ...aduh,mentang2 isnin g sekolah ...
sakan jalan jer fara ni kan ,...
hehehehe ...
^_^
 

2 comments:

Kiambang Puteh TheGiel said...

hehehe.....lagu dalam blog niey bez.....colbie caillat kn...i do...lgu tema utk wedding prince william n catherine middleton....hehehe....

Farah Azurah said...

lagu ni memang comel sgt !!hehe