Silent reader

Thursday, May 05, 2011

Aku Risau Tengok ko syaza ...

Assalamualaikum ...
tadi fara ngah kodek-kodek fb kawan-kawan fara,
then fara terbukak laa fb kawan fara iaitu
Syaza Syafiqah ..
then sebab dah lama xbukak blog die,
fara pon bukak laa ..then baca-baca macam biasa ...
then ttbe fara dengar lagu ...
lagu sayu sangat ...
lagu uw famous ah dan cume dipasang time waktu2 sedih ...
macm ada kematian atau time mgsa gempa kat jepun uw ...
fara dah mule pelik an ...
knapa sayaza pakai lagu sedih ni ..
then profile pic kat fb die pon pakai
gambar cartoon bertudung ...
memang sweet tapi fara rse lain ...
fara xnak fikir buruk2 cume takut ada pape jer nnti ...
hurm ...
saya xnak kehilangan kawan saya ...
saya dah rasa ...
sakit sangat ...
aq doakan ko ok-ok eh syaza ...

5 comments:

Ayie said...

masalah boipren..?? ^^

Farah Azurah said...

xtaw laa ..die ngan boy die mcam ok jer ...

Syaza Syafiqah said...

hai syg jgn risau , i'm okay .. :)

Farah Azurah said...

ok,see ,,syaza eply ..sure eh ??takut gak aq ni sbnrnya ..hehehe

Syaza Syafiqah said...

haha , i'm sure ..
aku sihat lagi .. hihihi