Silent reader

Friday, April 22, 2011

Saya Menangis Bila Ada Yang Tinggi Suara Dengan Saya ...

Assalamualaikum ...

pless ...
i really sad now ...
huh.. bila kita menangis,terase awan di luar turut melihat kita ...
ada kalanya,kesedihan kita uw umpama di rasainya ...
tanpa kita sedari,air mata ini turut mengalir laju ..
kelajuan nye umpama air terjun yang xpernah berhenti mengalir ...
kan ??
kemudian,hujan turut keluar seperti menangis dengan kita ...
kan ??
hurm ...serius laa ...
nak taw x,fara sangat sedih bile ada orang tinggi suara ngan fara ...
HALLO !!!
fara bukan manje laa cume fara punye telinga ni macam dah biasa pon ada 
ngan suara yang tinggi ...
so,bila ada orang cakap dengan nada yang tinggi ngan fara,
mungkin hati fara akan terusik but fara biasanye buat xtaw jer ...
kenapa ??sebb fara duduk ngan masyarakat ...
xkan laa dorang cakap sikit pon nak terasa kan ??
betul x ??
so,fara biasa nye buat-buat xdengar jer ...
mals kadang-kadang nak dengar ...
hehehehehhe ...
biasa laa ...
fara an degil , !!
orang degil memang macam uw agaknye ...
kan ??
hurm ...
:(

2 comments:

ahsfantasy24 said...

kdg2 mnangis tu perlu,
cuci mata, cuci ati..

tp jgn sokmo2 nangis la k,
t xcomey..hehe~

Farah Azurah said...

terima kasih akak ...
hehhe ... harapnye fara stay comey ...
hehehhe