Silent reader

Friday, April 15, 2011

Fakta Menarik Mengenai Karakter Lelaki !!

Assalamualaikum semua ...
selamat pagi ...
alah dondang dendang ayun saja ....
errr ...
=_=
hahhahahahhaha ...
dah tengok tajuk fara kan ...
hangat x pagi-pagi fara dah bagi info berguna kat para pembaca ??
(ada ker yang nak baca,hurmm )
mari kita mulakan ...
FAKTA MENARIK MENGENAI KARAKTER LELAKI !!

1-Wanita yang menarik perhatian lelaki ..
= orang lelaki sebenarnya tak begiti tertarik kpada seorang wanita yg terlalu
baik..seorang wanita dgn sisi liar bisa sgt menggoda di mata lelaki ..
2-Cara menyentuh HATI lelaki ..
= jika seorang wanita mampu mnyentuh hati seorang lelaki,mereka akan 
menyayangi anda sepenuh hati ..walaubagaimanapun ,
jgn bersikap memerintah krana ia akan melukai egonya ..
jika ada yg tidak anda sukai,katakan dgn lembut kepdanya ..
3-Hobi ..
= anda mungkin menganggp lelaki mghabiskan waktu brmain video game atau 
tgk bola ..
lelaki pulak menganggp wanita membuang masa dgn solekan
dan juga drama bersiri yg tidak lepas untuk di tonton ..


P/S : bagi kaum lelaki,kalau fakta ni xbetul atau ada salah,jgn mara yer ..just nk kongsi jer ... ^_^

3 comments:

mas saari said...

salam perkenalan...
Mas salah seorang peserta Next Top Blogger...

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

huuuu~~
kelas entry ni...
menyentuh hati lelaki ekk...
heeee

aCap
ke blogku

Farah Azurah said...

Asyraf: kelas eh..hehehe...
Mas : yerr..fara taw..hehehe