Silent reader

Wednesday, April 20, 2011

Betul ker kos sara hidup di universiti tinggi ??

Assalamualaikum ...
huh ....
petang tadi dapat jugak akhirnya makan kripap sadin !!
enak yawww ...
hehehehhehehe ...
then setelah berfikir lame,akhirnya fara daftarkan diri kat 
yawww ...
cepat nye daftar diri ...
kenapa fara daftar awal,sebab mane taw dapat rezeki kerja 
awal kan ...
sekarng kos hidup semua tinggi ...
termasuk laa pelajar-pelajr ipta / ipts ...
serius kdg2 fara takut dengar jumlah hutang-hutang orang yg
belajar uw ...
sekali kena bayar berpuluh-puluh ribu ...
1 jumlah yang terlalu besar ...
silap-silap duit uw boleh beli rumah atau kereta an ...
hurm ...'
fara ada isi yang terpendam ...
fara benci orang yang menghina x sambung belajar ni ...
pada die kalau x smbung belajar ni macam BODOH sgt jer ...
eleh ...
relax ah ...
mana taw dowg uw semua nak kumpul duit dulu ...
ooo lupe,awal-awal awak dah caka yg anak awak comform masuk U ...
WOW !!
SPM pon belum lagi time uw ...
alsan die,"saya ni ada sedare yg boleh tolg anak saya masuk U "
hahahhahahaha ....
pape laaa ...
rezeki maisng-masing ...
ye x ??
hehehhehehe ...
geram ngan mak cik tut !!
hehhehehehehe ...

No comments: