Silent reader

Tuesday, April 26, 2011

Baru Buat Post Pasal Pengantin,Mak cik dah mintak tolong fara ..

Assalamualaikum ...
Fuhhh ...
buat pertama kalinya dalam sejarah fara pergi kerja pakai 
 seluar track ...
aiyookk ,macam mau pergi senam laa pulak ...
hehehehehehe ...
saje an buat perubahan ... lagipon tinggal beberapa hari jer lagi fara akan kerja kat situ ...
sudah !!
baca pulak coretan fara kali ni ...
korang ada baca x post fara yang lalu yang berkaitan 
pasal my dream wedding ...
ad baca ??
kalau xd baca,faham-faham kan jer laa eh ...
then tadi my little 'mak su' datang rumah fara ...
mintak pendapat mak ngan fara pasal pakaian time tunang nnti ...
yaww ...
fara yang dimintak pendapat ...
jobs besar ni ...
dengan berbesar hati fara terus tnye warna yang die nak pakai ...
die nak cream putih ...
ok,warna basic ...
kan ??
then die kate die xnak pakai selendang macam orang dulu-dulu ...
ok,sekarang pon dah beribu jenis selendang kan ...
so,pilih jer laaa ...
then time majlis uw nanti fara akan menolong my untie
untuk memakaikan nye shawl / selendang ...
ker untie nak buat ala-ala
HANA TAJIMA ??
sesuai ker ??
hehehheheehe ...
just kidding laaa ...
^_^
mereka comel kan ??
hehehehhe ...

No comments: